Промоционална кампания на програмата за лоялни клиенти "ТОТО КЛУБ" - "Златна треска"
Български спортен тотализатор стартира едновременно две нови промоционални кампании, които са част от Програмата за лоялни клиенти - „ТОТО КЛУБ“. Това са „Златна треска“ и „Вихрушка от печалби в ТОТО 1 и ТОТО 2“, които започват на 06.09.2019 г. и ще продължат до 14.11.2019 г.
Тегленето на кампанийните печалби ще се извърши на случаен принцип, чрез жребий, в телевизионно предаване на 17.11.2019 г.
Кампанията „Златна треска“ ще даде втори шанс на почитателите на моментните лотарийни игри да спечелят, и то без да е обвързан с допълнителна покупка. За всеки 1 лев при покупка на талон от разновидностите на МЛИ на СПОРТ ТОТО, участниците ще получават по 1 бонус точка в тяхната персонална клиентска карта „ТОТО КЛУБ“. Когато съберат 15 бонус точки, ще получат 1 шанс за участие в жребия за спечелване на една от 24–те парични печалби по 500 лева или чисто нов градски автомобил „Форд Фиеста“. Колкото повече играят, толкова по-голям шанс за печалба имат. Участниците имат правото да събират неограничен брой точки за периода на промоционалната кампания за спечелване на една от невероятните бонус печалби. Тегленето на кампанийните печалби ще се извърши на случаен принцип, чрез жребий, в телевизионно предаване на 17.11.2019 г.
Изминалите кампании предизвикаха изключителен интерес сред тото играчите, не само защото имат невероятни печалби, но и защото участието в тях е без допълнителен залог. Играеш ти, а после залозите ти сами играят за теб.